Hoe dien ik een klacht in?
Dit kan door het invullen van het klachtenformulier.
Hoe dien ik een klacht in? Meer lezen »
Dit kan door het invullen van het klachtenformulier.
Hoe dien ik een klacht in? Meer lezen »
Wanneer de betaling van een factuur na het verzenden van de betalingsherinneringen nog niet door ons is ontvangen, dragen wij de invordering over aan een incassobureau. Vanaf dat moment heeft onze klantenservice geen inzicht meer in het invorderingsproces. Indien u vragen heeft over de brief van het incassobureau of de vordering, kunt u rechtstreeks contact
Ik heb een brief ontvangen van CBMK Incasso, wat moet ik nu doen? Meer lezen »
Het is mogelijk om andere of aanvullende gegevens te vermelden op de factuur. De gegevens kunt u onder vermelding van uw debiteurnummer en het betreffende factuurnummer doorgeven aan onze klantenservice. Indien gewenst sturen wij u een nieuwe factuur met de aangepaste gegevens.
Ja dat kan. U kunt via rendement.nl/factuur uw e-mailadres voor facturatie aan ons doorgeven. U ontvangt uw factuur dan vervolgens in pdf-formaat op het door u opgegeven e-mailadres.
Kan ik de factu(u)r(en) digitaal ontvangen? Meer lezen »
Dit is niet mogelijk. Facturen worden niet automatisch geïncasseerd. U kunt het openstaande bedrag naar ons overmaken onder vermelding van het referentienummer.
Is het mogelijk om middels een automatisch incasso te betalen? Meer lezen »
De factuur dient te worden voldaan binnen 30 dagen na de factuurdatum. Indien een tijdige betaling uitblijft zullen er uiteindelijk kosten in rekening gebracht worden. Lees hier meer over in onze algemene voorwaarden .
Wat is de betalingstermijn? Meer lezen »
Het kan gebeuren dat uw betaling niet goed in onze administratie is verwerkt. In dit geval kunt u een betalingsbewijs inclusief uw rekeningnummer en de betaaldatum sturen naar onze klantenservice via info@rendement.nl. De klantenservice zal indien mogelijk uw betaling verwerken in onze administratie. Het kan ook zijn dat uw betaling gekruist is met het versturen
Ik heb de factuur betaald, maar ik ontvang een herinneringsfactuur. Hoe kan dit? Meer lezen »
Om de betaling van uw factuur goed te kunnen verwerken verzoeken wij u vriendelijk het referentienummer dat op de factuur vermeld staat te vermelden bij de betaling. Deze referentie staat links op de factuur en ziet er bijvoorbeeld als volgt uit: 2083 8893 3300 1765. Indien u overige vragen heeft over het referentienummer kunt u contact
Welke referentie moet ik gebruiken bij het betalen van de factuur? Meer lezen »
Vanaf eind 2023 hanteren wij twee verschillende rekeningnummers, namelijk NL24 INGB 0006 4159 44 en NL11 RABO 0375 6120 84. Beide rekeningnummers staan op naam van Rendement Uitgeverij. Op de factuur staat het rekeningnummer vermeld dat van toepassing is voor de specifieke factuur die u heeft ontvangen. Vermeld altijd het factuurnummer bij uw betaling.
Wat is het correcte rekeningnummer voor het betalen van een factuur? Meer lezen »
Op de factuur staat het rekeningnummer vermeld dat u kunt gebruiken om de factuur te betalen. Het rekeningnummer is NL24 INGB 0006 4159 44 of NL11 RABO 0375 6120 84. U ziet op uw factuur welk rekeningnummer u dient te gebruiken. U kunt het totaalbedrag van de factuur overmaken naar het juiste rekeningnummer t.n.v. Rendement Uitgeverij o.v.v. het
Hoe kan ik betalen? Meer lezen »