Waar vind ik mijn abonneenummer?
Je abonneenummer staat op het etiket van het blad of dossier en op je factuur.
Waar vind ik mijn abonneenummer? Meer lezen »
Je abonneenummer staat op het etiket van het blad of dossier en op je factuur.
Waar vind ik mijn abonneenummer? Meer lezen »
Dat kan via ons contactformulier. Liever bellen? Dat kan op werkdagen tussen 9:00 uur en 17:00 uur via 010 – 243 39 33.
Hoe geef ik een wijziging door? Meer lezen »
De looptijd staat op de factuur. Kun je die niet vinden? Bel dan even met onze klantenservice op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur via 010 243 39 33.
Wat is de looptijd van mijn abonnement? Meer lezen »
Je kunt je abonnement opzeggen tot 2 maanden voor de einddatum. Bij proefabonnementen met een looptijd korter dan vier maanden hanteren we een opzegtermijn van één maand voor het einde van de abonnementsperiode.
Hoe zit het met opzeggen? Meer lezen »
Ga hiervoor naar www.rendement.nl/av.
Waar vind ik de abonnementsvoorwaarden? Meer lezen »
Ja hoor, dat kan. Bel ons op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur via 010 243 39 33 en geef aan dat je een particulier abonnement wilt afsluiten.
Ik ben particulier, kan ik ook een abonnement via Rendement afsluiten? Meer lezen »
Onze abonnementen zijn bedoeld voor vakprofessionals en bedrijven. Je sluit dus een zakelijk abonnement af. Daarom vermelden wij de prijzen exclusief btw. Belangrijk om te weten is dat, zonder tijdige opzegging, zakelijke abonnementen automatisch verlengd worden.
Waarom vermelden jullie prijzen exclusief btw? Meer lezen »
De tarieven vind je op onze website via Tarieven Rendement Uitgeverij of via Tarieven abonnementen | Fiscaal up to Date. In onze webshop vind je regelmatig leuke kennismakingsaanbiedingen.
Wat kost een abonnement? Meer lezen »